Frequently Asked Questions

Find spørgsmål om vores produkter og services

Vi kan trykke på rigtig meget forskelligt – men det skal være tekstil, der kan holde til +150 grader.

Vi kan desuden ikke trykke hen over syninger, da trykket skal have en jævn flade at hæfte på.Er du i tvivl om dit produkt kan trykkes, så kontakt os her – vi hjælper dig gerne videre.

Vi anbefaler, at dit design leveres i vektorformat – f.eks. som .ai, .pdf eller .svg. På den måde sikrer vi, at kvaliteten bevares, uanset størrelsen på trykket

Hvis dit design indeholder tekst, skal den være outlinet (konverteret til kurver), så vi ikke behøver at have fonten installeret hos os. Alternativt kan du sende fontfilen med sammen med dit design.

Har dit design farver, skal du også notere den tilhørende Pantone C-kode, så vi kan matche farverne præcist i produktionen.

Selvfølgelig! Du er velkommen til at komme med dit eget tøj, som vi trykker på.

Ved selvindleveret tekstil tillægges der en ekstra omkostning på 10 kr. ekskl. moms pr. tryk for påsætning samt 5 kr. pr. stk. i udpakning, hvis tøjet er pakket ind.


Disse omkostninger gælder kun ved selvindleveret tekstil – køber du tekstilet hos os, er de allerede inkluderet i prisen.

Vær opmærksom på, at vi desværre ikke kan dække tekstilets værdi, hvis der – mod forventning – skulle ske en fejl i produktionen.

Ved normale ordrer er leveringstiden typisk 10–14 hverdage.


Vær dog opmærksom på, at nogle varer kan tage lidt længere tid at levere.Vi plejer at være meget fleksible – så kontakt os her, hvis du vil høre, om vi kan nå at levere til en bestemt deadline.

Vi kan tilbyde flere forskellige løsninger, afhængigt af hvilket udtryk og hvilken mængde du har brug for:

Tekstiltryk – lav minimumsordre

Broderi – lav minimumsordre, men høj opstartspris

Sublimation – højt minimum

Screen print – lavt til medium minimumsordre

Indfarvning – højt minimum

Vi hjælper gerne med at råde og vejlede dig til den rette løsning. Noget laver vi selv, og andet får vi løst gennem vores dygtige partnere, så du altid får den bedste kvalitet.

Kontakt os her, hvis du har spørgsmål

Ikke fundet svar på dit spørgsmål?

Hvis ikke du kunne finde svar på det søgte, så tag endelig kontakt til os, enten via vores email, sociale medier, telefon eller via vores kontaktside her. Så hjælper vi med et smil😃

Salgs- og leveringsbetingelser

Returnering

For at returnere din ordre, kan du printe din returlabel på linket her eller kopier linket her: https://return.shipmondo.com/bloedt


Følg venligst den vejledning og overhold de krav som fremgår ved dit køb af returlabel. Gør du brug af vores returlabel til at returnere hele eller en dele af din ordre, så fratrækkes DKK 39 fra det returnerede beløb.

Når vi har modtaget din returnering, så tjekkes det at standen på varen kan antages at være ny. Såfremt varens stand anses for værende ny, så refunderes hele beløbet. Hvis varen er taget i brug, vil du ved fortrydelse af købet kun modtage en del eller intet af købsbeløbet retur.

Vi tilbagefører beløbet til det betalingskort, der er anvendt ved køb. Vi kan ikke udbetale pengene på anden vis.


Ombytning


Ombytning af en ordre eller et produkt er gratis, såfremt, der er tale om ombytning til en anden størrelse, farve el. lign. Det er afgørende for ombytningen, at varen, der ombyttes til, kan betragtes som værende samme model som den ombyttede vare. Det er samtidig afgørende, om varen, der ombyttes til, er af samme værdi som den ombyttede vare.

Fortrydelsesret


Blødt. yder 14 dages fuld retur-ret på alle varer. Fortryder du købet, skal Blødt. underrettes om dette og varen sendes retur senest 14 dage efter den dag, du modtog varen. Du har pligt til at returnere varen i samme indpakning og samme stand som den er modtaget. Dette er også gældende for den emballage og de infoskilte, der er på varen. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.

Bemærk: Er varen på den ene eller den anden måde personliggjort, f.eks. med personligt tryk på varen, frafalder den 14 dages fortrydelsesret. 


Reklamationsret


Når du handler ved Blødt., har du selvfølgelig 2 års reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtigt brug af produktet, naturligt slid eller anden skadeforvoldende adfærd.

Reklamationen af et produkt skal ske inden for rimelig tid efter fejlen/manglen ved varen opdages. Reklamerer du inden for 1-2 uger efter at fejlen/manglen er opdaget, vil det altid blive betragtet som rettidigt.
Ved reklamation eller fortrydelse sendes varen til:

Bloedt
Klostergade 56B, 1.
8000 Aarhus C

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller sendt til pakkeshop. 

Virksomhed


www.bloedt.dk er den officielle hjemmeside og shop for blødt..
Blødt. ejes og administreres af Repbasics ApS, som er stiftet efter danske lovreguleringer og registreret i Danmark som:

Repbasics ApS
Klostergade 56B, 1.
8000 Aarhus C
Danmark

CVR: 38202758
Mail: hej@bloedt.dk

Sidetitel