Hvornår gør vi en forskel?

Alle cases og hver en kunde er vigtig for os, og der er ingen tvivl om, at vi altid ender med nogle fede samarbejder og resultater, som inspirerer en masse, både os, vores nuværende kunder og nye kunder.

Men hvornår ser vi, at vi gør en forskel for virksomhederne og deres profilering gennem merchandise og profiltøj? 

Når vi lykkes med at levere noget, der er så fedt, at medarbejderne vælger profiltøjet frem for andet, enten på arbejdspladsen, i dagligdagen, i fritiden eller til arrangementer og events, ser vi at casen virkelig har gjort en stor forskel og tilført virksomheden en stor markedsføringsværdi, som er det vi altid stræber efter i hvert et samarbejde.
Det er nemlig her vi kommer i mål med vores vision og mission med det vi skaber, da vi ønsker at levere noget af så god kvalitet, samt noget der er så fedt, at medarbejderne bruger produkterne igen og igen - og bliver valgt frem for andet. 

Et godt eksempel på sådan en case og sådan et resultat, er vores samarbejde med virksomheden Grafikr. Læs den fulde case her. 
Her skulle Grafikr bruge nogle fede t-shirts, samt nogle Shopping Bags til et bestemt event - men formålet var aldrig at skabe noget, som kun ville få liv til det ene event, men noget som medarbejderne ville få stor glæde af og benytte igen og igen. Det er vi lykkedes med, og medarbejderne hos Grafikr vælger nu dagligt profiltøjet frem for andet.

“Nu har vi en konkurrencedygtig kvalitet og et fedt design, som medarbejdere bruger dagligt over deres andre muligheder”.
- Kiranan Luxmy | Founder & CEO, Grafikr



 

 

Samtidig er det altid utroligt vigtigt for os at tilpasse os hver enkel virksomhed, deres størrelse og deres behov. Nemlig dette gør en stor forskel for de virksomheder vi arbejder sammen med og skaber noget for.
Dermed oplever vi, at stor fleksibilitet er med til at skabe stor værdi for virksomhederne.
Et godt eksempel på dette er vores gode samarbejde med Kolos Kiosk, en mindre virksomhed, hvor vi har fundet en løsning, der passer perfekt til deres behov. Dette gør det nemt for selv en lille virksomhed at blive integreret i et set-up af merchandise og profiltøj. 

“At vi kan printe løbende i stedet for at bestille en kæmpe ordre fra start, er en fordel for en lille virksomhed som vores, både rent likviditetsmæssigt og praktisk”.
- Simon Carstens | Ejer, Kolo ApS
Læs den fulde case her. 

 

Vi stræber altid efter at gøre en forskel for vores kunder, så de både får mest muligt markedsføringsværdi ud af deres profiltøj og merchandise, og samtidig et set-up, der passer så godt til dem, at processen bliver så nem og overskuelig som overhovedet muligt.

Tilbage til blog